Cold as ice

Josefine Morelius, 2010-11-29 18:11:55
I morse åkte pälsmössan på och fasiken vad skönt det var i denna hemska kyla. Minus 14 var det när jag traskade hemifrån. Kom sen till skolan också eftersom bussen var sen, känns som det kommer bli så ett par fler gånger denna vinter. Jag som verkligen hatar att komma sent, det är verkligen det värsta jag vet.

Men men, i skolan idag så klippte vi lika längder, gillar det inte för det är så jäkla svårt. Men bara att träna träna träna. Hade ävedn utvecklingssamtal med Milkis och det var inga problem där heller.

Nu sitter jag och inväntar samlingen inför matchen mot P97 idag, ska bli riktigt kul. Tror dock dem är riktigt duktiga men vi ska väl allt försöka ge dem en riktigt match ändå.


Nästan lika som min, sjukt skön är den iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0