En fredag bara

Josefine Morelius, 2010-11-13 11:54:33
Oj så dålig jag varit på att uppdatera i veckan, men men. Igår orkade jag inte alls som ni kanske märkte, haha. Iallafall så blev det en lång dag i skolan. Började med att jag klippte syrran, blev jättebra så vi blev båda nöjda. Men sen tyckte våran lärare att vi skulle passa på att göra henne mörk eftersom hon ville det så sagt och gjort så körde vi igång. Gjorde en förpigmentering, snygg var hon. Men sen efter att färgen skulle sköljas ur så började det. I och med att hon har så sönderblekt hår så vill inte färgen fästa ordentligt så det blev fläckigt och inte alls snyggt. Så vi la i en ny färg som iallafall blev okej, lite ovant för henne kanske att gå från blond till rödbun. Men vi ska fixa till det igen nästa vecka så då hoppas jag att det kommer bli alldeles perfekt.

Så en stor lärdom för mig, det är inte LÄTT att gå från blond till mörk.

Vi var hemma vid halv 6 igår och då ramlade jag pladask i säng och rörde mig inte därifrån tills jag slutligen somnade.

Hoppas ni hade en trevlig fredag också!

Det bästa av allt, MINNAH ÄR VIDARE I IDOL! Igår var hon så snygg också med löshår i, blev inte alls sugen på att sätta i jag med. Men efter jul så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0