Gubben i lådan

Josefine Morelius, 2010-11-02 11:20:20

Så skönt med sovmorgon alltså! Men dock så var det nån som ringde och väckte mig klockan 7 i morse, arg blev jag eftersom jag inte kunde somna om på ett tag men sen så sov jag som en stock igen. Nu ska jag slänga i mig en knäckemacka och sen bege mig ut på en promenix. En lång och hurtig en så fläsket får sig en omgång, haha.

Nä för nu är det dags att komma i josefine-form igen för det har varit alldeles för mycket skit nu senaste månaden och det visade sig även på vågen så jag fick ångest som alltid och därför ska jag bli som den gamla Josefine som tränar varje dag och tänker på va hon äter. Då mår jag som allra bäst.

Punkt slut.

Hoppas ni får en mycket bra dag!

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0