If it makes you happy

Josefine Morelius, 2010-11-11 22:19:26
Usch idag har det varit en sån här dag då jag känt mig dålig på allt, otillräcklig och ja typ allt negativt man bara kan tänka sig. Men jag har en sån jäkla bra fasad utanpå så ingen märker på mig om det är något. För jag håller alltid skenet uppe trots att jag egentligen bara vill ligga hemma under täcket och tycka synd om mig själv typ. Finns säkerligen fler än jag som har såna här dagar ibland. Trots att jag får göra det jag tycker är roligast i världen och har underbara människor runt omkring mig så kan inte ens jag vara på 100 procent hela tiden. Ibland tappar man energin och man orkar bara inte.

Men nog om tråkigheter imorgon är en ny dag och det kommer bli en bra dag det vet jag.

Här bjuds lite bilder på jag åstadkommit under dagen och lite bilder från vårat fika eftersom fina Sanna fyllde år idag:













Kommentarer
Postat av: sara

Önskar jag kunde vara där och ge dig en kram, men du får en kram på avstånd. Saknar dig <3

2010-11-11 @ 23:45:41
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0