Med ena foten utanför

Josefine Morelius, 2010-11-03 23:25:40
Sådärja inte ett dugg seg nu eller ska ni veta. Min kondis idag var som borta och benhinnorna började göra ont igen, men tejpade så efter det kändes det bättre. Men var som sagt en riktigt bra träning idag och mina skott var ritkigt bra idag faktiskt så jag är nöjd. Vi körde mycket passningsövningar idag vilket verkligen behövs så det var kanon, en mycket bra träning med andra ord.

Nu är det väl sova som gäller för imorgon praktik igen och kanske åka upp till Leksand och se matchen om jag hinner. Vill jättegärna men lär faktiskt ta skolan och min utbildning i första hand just nu så vi får se.

Men hörrni, sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0