Ny vecka

Josefine Morelius, 2010-11-15 17:09:18
Sådär ja, nu vecka vilket också ska innebära bättre uppdatering. Orkade inte alls igår var så jäkla trött, men kan säga att vi hade sjukt kul i lördags. Herrejösses!

I morse försov jag mig, vaknade 07.15 och bussen som ja åker med på måndagar går 07.25. Men som tur var har man ju bästa syster som lånar ut sin bil så jag kan komma i tid till skolan ändå. Vi hade klippning i skolan idag och jag gav mig på att klippa en Victoria Beckham-frisyr och det blev väl okej. Haha! Sen vidare mot Må bättre där det blev body pump med Patrik. Aj aj min rumpa och mina ben redan nu, kommer bli jobbigt imorgon.

Aja nu är jag iallafall hemma och ska packa ihop lite grejor och sen åka in till stan igen och invänta innebandyträningen. Hoppas någon har bil idag för jag har ingen lust att gå i detta skitväder.

Men en kortisupdate nu så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0