Regnet bara öser ner

Josefine Morelius, 2010-11-03 17:17:34
Hemma igen efter en riktigt rolig dag på salongen! Började ju med ett säljmöte med Matrix, intressant och lärorikt och se hur ett sånt går till. Sen vid 11-tiden kom siss och jag skulle fixa hennes utväxt och det blev jättebra. Vi körde med en ganska så låg väteperoxid (3 % har jag för mig) eftersom jag än så länge inte är supersnabb på appliceringen. Men jag tyckte det gick bra och syrran blev nöjd så båda verkade glada helt enkelt.

Hann även med en lunch med syrran, Magda och Anna vilket var trevligt såklart. Nu är jag hemma och sitter och funderar på om jag ska pilla med designen på bloggen eller ta itu med ALL tvätt. Ska fundera en stund till, haha.

Hoppas ni haft en bra dag gott folk trots det supertrista vädret.



Snodde denna bild från syrran, som för övrigt bloggar för Avesta tidning. Här hittar ni henne:
LÄNK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0