Resultatet

Josefine Morelius, 2010-11-19 16:16:40
I morse drog jag och siss till skolan, vi gjorde ett stopp i Hedemora för lite inhandling av kaffe och frukost. Sen gasade vi vidare mot Falun där Sofie väntade. Elin tog sig an siss och jag började med att göra en förpigmentering på Sofie och sen la vi i en colour touch 6/77. Resultatet blev skitsnyggt. Efter skolan åkte vi till Leksand där jag nu befinner mig för det är ju hockey ikväll. Leksand-Sundsvall.

På tal om hår också, mitt ser ut som stryk. Vet inte alls vad jag vill göra med det. Trivs inte i någon färg just nu, trist.



Min frukost!



Syrrans frukost, haha.




Sofie som brunett. Riktigt snyggt blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0