Still number one

Josefine Morelius, 2010-11-04 23:37:12
Hemma igen efter en vända upp till Leksand för och se matchen mot Oskarshamn. Om det var värt det kan man ju fråga sig eftersom leksand spelade mindre bra, dock inte i sista då dem gjorde 3 mål men slutresultatet blev ändå 3-5. Var iallafall roligt att träffa Sofie och Elin såklart.

Dem lottar ut matkassar varje match och idag vann: Sektion A8, rad 13, plats 9 och min plats är sektion A8, rad 12, plats 9. Haha fan vad sur jag blev! Inte ens en ynka matkasse kan man få vinna. 

Bilresan hem var ju kanske heller inte den allra roligaste, men såg ett stjärnfall så nu har jag önskat mig något och om det slår in får vi se.

Nu ska jag nog ta och sova strax och imorgon är det sista dagen på praktiken för denna gång.

Sov gott alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0