101010

Josefine Morelius, 2010-10-10 20:02:20
På Sofies begäran kör jag en kvällsupdate så hon har något att läsa, haha. Har liksom inte orkar skrivit idag eller har rättare sagt inte haft någon inspiration till det. Men nu ger jag mig på ett försök.

Har haft en skittrevlig helg, massa sova, bara tagit det lugnt och myst med fina människor. Precis en sån helg som jag behövde.

Idag blev det en långpromenad med Jenny här i Nordanö, så jäkla mysigt det är ute just nu. Fint väder och alla färger på träden det är ju så fint så fint. Har faktiskt kommit fram till att hösten är min favoritårstid, det börjar bli kallare man får ha på sig mössor och stora halsdukar och sen det bästa av allt tända en massa ljus och bara ha det mys.

Imorgon har jag sovmorgon också, när hände det senast på en måndag? Ja säg det. 09.00 står klockan på och då ska jag upp och åka med Jessica till vårdcentralen och passa Havanna medans hon tar bort sina stygn. Efter det blir det praktik på salongen tillsammans med Gabriella, ska bli hur kul som helst.



Snyggare kan man inte bli, 2 fina hästar iallafall, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0