Dagen

Josefine Morelius, 2010-10-14 18:33:14

Sjukt vad trött jag var i morse alltså, fattade inte att jag tog mig upp alltså. Men har ju haft sovmorgon nu när jag haft praktik så det var lite ovant att gå upp vid 05.30 igen. Men men upp kom jag till slut. Blev en kaffe på tåget så man skulle vakna till liv. I skolan så hade vi Bert för första gången, världens bästa Bert. Han är så rolig så det finns inte. Vi körde lite teori och sen klippning med honom. Vi blev bjudna på frukot, loka och en massa godis så det var en riktigt trevlig dag. Haha!

Nu är jag hemma igen iallafall, dödstrött verkligen men ska inte gubblura för då går det inte att sova ikväll sen och det är dumt.

Skönt att det är fredag imorgon, längtar tills på lördag för då är det hockey och fest med Sofie och gänget. Camilla blir med också så det kommer bli kalaskul.



Tur att kaffe finns ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0