Förkväll

Josefine Morelius, 2010-10-25 18:05:46
Tjenamors! Så var måndagen snart förbi, för risk att låta som en pensionär men dagarna verkligen bara flyger iväg. Igår var det liksom två månader till julafton. Galet det, men ack så mysigt. Finns nog ingen som älskar julen lika mycket som mig, eller jo det gör det nog. Haha!

Idag körde vi spinning på Må bättre med skolan och så blir det innebandyträning ikväll som vanligt. Hört lite rykten om att vi ska spela match på onsdag så nu lär jag ner och svettas rejält på träningen ikväll.

Nej gud jag vet inte vad jag ska skriva just nu, har inte hänt så mycket så jag får nog lov att återkomma när inspirationen är på topp.

En liten skitunge var hemma idag när jag kom hem och jag tror hon är busigare än någonsin. Jag är helt slut, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0