Innebandyträning

Josefine Morelius, 2010-10-11 18:52:25
Godkväll bloggen! Nu är jag hemma igen efter några timmar på salongen, mycket trevligt har det varit. Blev lite schamponeringar och såklart titta en massa för att som sagt se och lära. Har ju praktik två dagar till så det ska bli riktigt skojj. Imorgon ska jag assistera lite vid en permanentrullning så det blir spännande.

Nu är jag nyäten och ska väl bara invänta innebandyträningen och sen direkt hem och sova igen. Fast imorgon är det ju också lite sovmorgon, till halv 8. Det är ändå två timmar mer än vad jag brukar få sova så jag är glad för det.

Hoppas mina produkter från I.d kommer imorgon också.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0