Josefine

Josefine Morelius, 2010-10-20 17:40:51
Idag mår jag mycket mycket bättre. Den glada och spralliga Josefine var tillbaka igen. Men den här dagen har bara bjudit på så mycket bra saker. Fick ett sms som gav mig helt ny energi och sen fick jag ännu ett sms där glädjetårarna inte var långt borta kan jag säga.

Så sammanfattat har detta varit en bra dag. Vi hade klippning med Tom och vi gnällde över att vi var så fula så vi fick fixa håret på oss själva en stund. Sanna fixade mitt och jag hennes så nu är vi snyggare än någonsin.

Nu är jag hemma och har nyss käkat mat och ska bara invänta träningen. Eller först ska jag skriva klart mitt jäkla CV och personliga brev. Tycker det är svårt ibland.

Men jaja vi hörs om ett tag igen säkert!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0