Kanelbullens dag

Josefine Morelius, 2010-10-04 16:28:47
Tydligen så är det kanelbullens dag idag och jag tränar ju faktiskt två gånger på måndagar så visst förtjänar jag väl en bulle eller två.

Jaja måndagen då, började med att skjutsa Sofie till dalahästen eftersom hon skulle bli hämtad där. Lite småtråkigt att hon åkte för det har vart så skönt att ha henne där. Bra sällskap uppskattas ju som sagt. Men iallafall så tack Soffan för en skitkul helg och snart gör vi om den igen.

Sen drog ja hemåt och gjorde mig klar innan jag åkte mot Falun och skolan. Vi hade färglära idag, sjukt intressant och så jäkla kul. Jag ska bli bäst på färg, det kan jag lova. Efter skolan var det träning på Må bättre som gällde, core var det idag. En träningsform som jag tycker är helt okej och plus att den är MYCKET bra för oss blivande frisörer. Nackdelen är väl den att man inte svettas speciellt mycket och jag vill verkligen svettas ordentligt när jag tränar. Känns som om det ger mig mest träning. Men aja core är ialalfall skitbra ändå eftersom det tränar konstiga muskler man inte kommer åt annars så jag gnäller inte.

Sen har jag även hunnit med att prata med praktikplatsen till nästa vecka så det är fixat och klart. Nu blir det som sagt kanelbulle och invänta innebandyträningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0