Stop

Josefine Morelius, 2010-10-29 15:14:34

Fyfan i morse tog jag bilen till Falun och vi hade plusgrader i Avesta och inte alls halt på vägen. Men så när jag börjar närma mig Falun och jag kör i 90 km/h (säkert ännu fortare) så bara känner jag hur jag börjar glida fram och tillbaka över hela vägbanan. Men jag behöll fan lugnet där tror jag och kunde ändå ratta bilen så jag till slut stannade. Men jag lovar det var centimeter från att jag körde av. Fyfan var helt skakig efter det så fick lov att stanna och andas lite. Men fy ville asolut inte köra till Leksand sen efter skolan men nu är jag iallafalla framme välbehållen.

Det gick ju som sagt bra, tänk liksom om jag hade fått möte när jag var över på andra sidan liksom? Nej usch nu vill ja inte tänka mer på det. Nu ska jag ha en grym helg med Sofie och gänget plus min lilla Berra som också hittat sig till Leksand.

Idag har vi iallafall rullat spiralpermanet och gått igenom olika ph-värden på exempelvis schampo, väteperoxid, permanetvätska och ja en massa annat.

Hörrni en sak till, KÖR FÖRSIKTIGT NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0