70-tal

Josefine Morelius, 2010-09-08 15:19:50
Halloj! Idag är jag mycket piggare vilket är sjukt skönt. Så imorgon är man tilbaka i skolbänken igen det kan jag lova. Det är ju även avslutningsfest för fyrorna imorgon med 70-talstema. Än så länge har jag bara ett par byxor som bästa Fia fixat åt mig så ska ner på myrona imorgon och försöka hitta på nån tjusig 70-talsblus, haha.

Idag har jag även fixat praktik till nästa onsdag då vi bara ska ut en dag. Blev hos dem båda Fridorna på Nya salongen här i stan. Sen ska jag dock vara i Falun har jag tänkt, vet vilken salong jag vill vara på så ska dit i nästa vecka och prata lite med dem tänkte jag. Hoppas hoppas.

Ikväll är det innebandyträning igen, får se om ja är med och tränar eller bara är med och kollar. Vill ju bli helt frisk men det är ju så jäkla kul så det är svårt att låta bli.



Abba är 70-tal för mig helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0