Airplanes

Josefine Morelius, 2010-09-04 10:03:07

Varför kan man aldrig sova när man har sovmorgon? Antingen för att jag är så van vid att gå upp 05.30 varje dag nu. Men kunde iallafall sova till 06.30 idag, tjoho en hel timme längre. Fast gick dock inte upp då utan har legat och slökollat på teven tills nu typ.

Aja, idag är det möte med innebandyn i kopparhallen klockan 12 så ska dit och sen tänkte jag faktiskt gå till biblioteket ochförtidsrösta så har man det gjort. Jag hoppas att ALLA verkligen ska rösta, det är liksom nu man har sin chans att påverka och då ska man fan göra det också. Haha! Nä men seriöst jag tycker faktiskt så.

Efter mötet blir det en snoa på stan för lite inhandling av diverse nödvändiga saker. Nä nu blir det duschen så hörs senare. Ha en bra lördag så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0