Aj

Josefine Morelius, 2010-09-13 22:59:41
Åh herregud vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. Först körde vi en massa benböj och upphopp på boxpasset och nu ikväll på innebandyträningen blev såklart en massa benböj och utfalssteg. Inte för att jag vill gnälla för det är lätt den västa värken man kan ha, så mer träningsvärk åt folket.

Idag var tidningen där också och tog en massa kort på oss alla snygga brudar. Vi lär ju göra lite reklam nu när vi ska spela DM om två helger, roligt roligt.

Nej herregud nu lär jag sova ska ju för tusan upp halv 6 imorgon. Tisdag betyder långdag och vi har ergonomi igen men det är ruggigt intressant och plus att vi får göra en massa praktiskt så som stretchövningar, massage och sånt. Imorgon ska vi även få en timmes yoga-pass.

Ja men nej nu lär jag fan sova, godnatt på er och sorry för den tråkiga uppisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0