Bodypump

Josefine Morelius, 2010-09-20 17:51:26
Hej hej! Nu är man hemma igen efter en skoldag med permanentrullning och som sen avslutades med ett bodypump-puss på Må bättre. Efter det fick jag en privatlektion utav instruktören (snygg är han) i att göra benböj på rätt sätt eftersom jag får så ont i knäna. Men nu är man proffs ska ni veta, haha.

Nu ligger jag i soffan och vilar lite, är lite trött eftersom det inte blev många timmars sömn inatt. Följde valvakan som till slut gjorde mig så upprörd att jag var tvungen att stänga av teven. Men inte kunde jag väl somna för det, nej då låg jag och tänkte på att nu SD kommit in riksdagen. Jag skäms över Sverige rent ut sagt, det är skrämmande, tragiskt och ja allt skit på en gång. Ett främlingsfientligt parti i vår riksdag ja ni hör ju själva. sen blev jag deppig för Monas skull, ja trodde stenhårt på Mona och den rödgröna sidan. Men men alliansen var starkare så ja ser med spänning fram emot vad som ska hända i Sverige dem kommande 4 åren.

Aja nog om politik för nu ska jag packa inför morgondagen då jag efter skolan åker med Camilla mot Leksand och kollar LIF-Almtuna.

Som sagt nu packning och sen ladda inför innebandyträningen ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0