Don't look back in anger

Josefine Morelius, 2010-09-12 11:30:28
Goddag! Lyssnar lite på Oasis och njuter utav en ledig dag då jag inte är bakis. Skönt är ordet. Tog en riktig sovmorgon till 09.45 idag och det var riktigt välbehövligt vill jag lova. Idag ska jag rensa lite garderober hade jag tänkt, få bort massa skit som jag inte använder. Vilket alldeles säkerligen är typ hälften av allt, haha.

Jag längtar till skolan för vi har två dagar med ergonomi och jag tycker att sånt är jätteintressant. Så det kommer bli en rolig vecka med praktik, hockeypremiär, innebandyträningar, träffa Sofie och ja en massa annat kul.

Nej dags att sätta fart nu va så man får något gjort som sagt.

Ha en fin söndag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0