Från kylan in i värmen

Josefine Morelius, 2010-09-01 20:04:29
Godkväll! Idag är det första september och man inser nu att hösten verkligen är här trots att det dock var väldigt fint väder idag. Men på något sätt gillar jag hösten, man kan tända en massa ljus, använda massa mysiga tröjor och mössor. Jag vill köpa massa nya fina mössor till hösten och vintern så får se va butikerna har att erbjuda. Jag letar ju också med ljus och lykta efter en stor beige halsduk men icke finns det någon.

Men idag i skolan då, var ju kort fest-modell igen på Gabirellas prov och det gick jättebra för henne. Sen hade vu styling och då skulle jag försöka göra lika frisyr på min docka som Gabbis gjorde på mig. Gick väl sådär, men det är så jäkla kul att hålla på med styling alltså, love it.

Här ser ni mitt resultat iallafall:



Kommentarer
Postat av: gabriella

Men blev ju skitsnyggt ju, på första försöket å :) tack för idag :)

2010-09-01 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0