Guess what

Josefine Morelius, 2010-09-28 20:11:27
Jag är inte blond längre utan nu är man brunett! Superduktiga Malin har färgat och klippt mig efter att vi kommit fram till en färg gemensamt under egna hårvården. Visst är det lite ovant men jag är nöjd, riktigt nöjd. Men var ju tvungen att göra en förpigmentering innan och jag blev brandgul efter det, haha. Fyfan det va det fulaste jag sett, mina lärare skrattade och ja allihopa skrattade åt mig. Haha! Men resultatet blev ju kanon iallafall, dock lite ovant som sagt.



Förpigmentering, snygg färg va? Haha det värsta jag sett någonsin.



Mycket dålig bild men det är så mörkt i rummet så det blir inte bättre än såhär. Kan försöka fixa en bättre tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Brasan!

Vad är detta för snyggig? Skiiiiit snyggt, du passar i både ljust och mörkt kusbus! <3

2010-09-29 @ 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0