If you do me right

Josefine Morelius, 2010-09-04 15:47:17
Sådär ja så vart mötet och stadsbesöket avklarat! Har även gjort nytta för samhället och röstat idag, heja mig! Haha. Men det var ett bra möte iallafall och vi kör igång med träningarna redan på måndag så det blir kalas. Men jag, Magda, Emma och Madelene är väl dem enda som är födda på 80-talet, haha. Men är riktigt riktigt spelsugen nu så det kommer bli bra ändå. Sen efter det blev det en snoa på stan lite inhandling av dricka och något att ha på sig ikväll. Blir rocktema för mig kan man säga så det blir det snyggt det. Hinner ja slänger ja väl kanske upp en bild.

Hann även med att busa lite med Havanna, idag har jag lärt henne kamma håret. Haha! Bästa ungen ever!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0