I'm yours

Josefine Morelius, 2010-09-16 20:20:38

Godkväll mitt i idol! Hann ej skriva något igår eftersom vi drog till hallen typ på en gång när jag kom till Sofie. Iallafall så krossade Leksand lillebror Mora med 7-1. Helt fantastiskt. Man har verkligen saknat stämningen i hallen men nu är det igång med bästa tänkbara start.

Idag i skolan har vi klippt gradering diagonalt framåt och det gick jättebra. Tydligen så ska det vara det svåraste momentet inom klippningen så det var ju kul att det gick så bra ändå. Skitbra sa lärar-Tom, tack sa jag. Haha.

Nej nu är det idol igen men bjuder på denna underbara bild:

(Texten gjorde mig och Sofie så himla rörda, det visar verkligen att det är kärlek i Leksands IF.)

Nytt lag - gammal kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0