Inspiration

Josefine Morelius, 2010-09-27 21:22:47
Jaha ja hur ska man sammanfatta denna dag då? Jo såhär:

Gick och la mig vid 10 igår kväll men inte fasiken kunde jag väl somna förrns klockan var 12 skulle jag gissa på. 02.00 skulle jag upp och skjutsa till Arlanda, eller jag låg i baksätet och FÖRSÖKTE sova. Väldigt lätt det gick när jag blev åksjuk efter 10 minuter. Så det var bara att sätta sig bakom ratten och köra hemåt sen igen, fast jag fått NOGGRANN vägbeskrivning så körde jag såklart fel i Uppsala. Virrade omkring i säkert 45 minuter innan jag i frustration över att jag aldrig skulle få komma hem igen så ringde jag pappa och med hans hjälp så hittade jag till slut hem. Haha. Var hemma kvart över 6 i morse och sov då en timme ungefär innan det var dags att åka mot skolan.

I skolan skulle jag ju vara modell men behövde inte det eftersom dem hade så många så jag hoppade glatt över med tanke på hur trött jag var. Så det blev en kort dag för min del. Hämtade upp mamma och syrran som var på sjukan i Falun så dem åkte med mig hem så jag fick sällskap. Skulle egentligen varit på träning men kroppen pallade inte, helt slut efter alla matcher igår. Tror även att mina knän behöver lite vila.

Nu på kvällen så har jag pillat med våran läxa, klippa och klistra. Vi ska göra kollage med snygga frisyrer och färger. Jag har hittills gjort 2 sidor så det blir nog 2 till eftersom jag har så mycket bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0