Krylbo AIS

Josefine Morelius, 2010-09-26 20:19:54
Godkväll! Idag har jag som sagt spelat DM och jag är så stolt över Krylbo AIS damlag, vi är grymma. Okej rsultatmässigt gick det väl sådär men vi har spelat ihop med det här nya laget i 3 veckor så vi gjorde riktigt bra matcher idag.

Men nu är jag helt slut i ben och huvud så snart blir det sovdags eftersom ja ska köra till Arlanda inatt och sen direkt till skolan. Pigg jag kommer vara, NOT.

Sen imorgon ska ju frillan fixas, börjar bli lite nervös nu. Vem vet hur ja kommer se ut imorgon? haha. Men det blir säkert bra, kommer dock bli en LÅNG dag eftersom visningen är på kvällen. Ingen sovmorgon på tisdag heller utan det är bara upp till skolan igen som gäller.

Nej nu blir det lite ensam mamma söker och sen natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0