Run run run

Josefine Morelius, 2010-09-11 15:44:50
Halloj! I morse åkte vi till kupan och handlade lite, för mig blev det en mössa. Haha! Eller ja ett par nya springskor också men dem fanns ej i min storlek så ska hämta dem på Stadium i Falun nästa vecka istället. Grymt snygga och perfekta för min tossingar som är snea. Har lärt mig att jag behöver skor för ett pronerande löpsteg eller va tusan det nu var. Haha! Dem kostade 1200 och så var det 30 % medlemsrabatt och plus att jag hade ett presentkort på 300 så det blev totalt 550 spänn typ. Där gjorde jag minsann ett kap.

Så ni som är stadium-medlemmar nu är det 30 % rabatt fram till den 20 september så passa på att shoppa loss. Hittade även en svart dunjacka från Helly Hansen som jag överväger om jag ska köpa, det är ju trots allt som sagt 30 %. Vi får se helt enkelt.

Jag är iallafall nöjd med min vita mössa och mina (snart) nya springdojjor.



Nya pucksen, snygga va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0