Söndagkväll

Josefine Morelius, 2010-09-05 20:41:32

Gud vad fort den här dagen har gått, fast jag typ inte gjort någonting knappt. Men det gör inte så mycket eftersom jag inte direkt är något jättefan av just söndagar. Nu ligger ja i sängen och glor på time out och är verkligen hur trött som helst så det blir en tidig kväller märker ju jag. Ska packa träningskläderna bara och sen blir det sussa.

Imorgon ska jag försöka hinna in en sväng på stadium och kika på en ny klubba tänkte jag. Fan vad kul det ska bli att börja träna igen. Dock sena träningar 20.30-22.00 men det får gå ändå.

Sorry för kass uppdatering idag men har varit så seg. Aja nu blir det packning och sen slötitta på teve en timme kanske.

Sov gott allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0