Yoga

Josefine Morelius, 2010-09-14 19:35:48

Godkväll! Kom ganska så nyligen hem, sjukt att jag åker 06.45 och är hemma igen 19.00 på tisdagar. Men kunde dock kommit hem tidigare eftersom vi slutade så jag hann med 16.30-tåget men tror ni inte att det var försenat till 18.00 då, jo. Så jag fick sitta på station och ta halv 6-tåget hem iallafall. Aja nu är jag hemma iallafall efter en skitbra dag i skolan.

Vi har haft mer ergonomi som är så jäkla intressant. Har lärt mig massa nya grejer och vi fick även veta lite om vilka punkter man ska trycka på om man har ont i huvudet, halsen och så vidare. Jag är liksom helt facinerad av det där och skulle jag inte hålla på med frisör skulle jag lätt jobba med något som har med kroppen att göra. Vi fick även en timmes yoga och jag tycker det var hur kul som helst med yoga. Men jag är ju rätt så vig så har liksom inga problem med att stå i alla dem där ställningarna så jag tror det gör att det blir lite roligare för mig. Det är nog lite tack vare att jag dansade ballett som yngre att jag är så pass vig idag och plus att jag är så noga med stretchen. Ja nej men har varit 2 superbra dagar med Anna-Lena.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på halv åtta hos mig och sen IDOL. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0