Aj aj

Josefine Morelius, 2011-04-14 21:55:33
Aj aj mina fingrar! Jag gjorde en hårförlängning idag i skolan så mina fingrar är helt brända nu. Sen har jag lyckats sträcka ljumsken också så det går bra nu, haha. Vart på kalas hos morbror idag så har inte hunnit skriva, inte igår heller kom jag på nu. Aja ibland räcker inte tiden till så det är som det är. Men imorgon är det FREDAG så då hinner jag nog med lite mer uppis, lär ju visa en bild på nya frippan också, eller ja färgen.

Men nu är det BB som gäller och sen sussa! Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Prayer05

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2012-01-27 @ 07:11:28
URL: http://prayer05.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0