Pasta carbonara

Josefine Morelius, 2011-04-11 17:33:55
Vilket bra humör jag är på idag, love it. Idag när jag kom till skolan och skulle kolla vad jag hade för kund så var det en permanent! Jag fick ont i magen eftersom jag inte haft någon permanent tidigare men det gick finfint. Lite segt med rullningen i början men sen kom Ingela och visade ett annat sätt att rulla på så efter det gick det av bara farten. Känns skön att ha avklarat det momentet nu och det var faktiskt riktigt kul, så fler permanenter bara. Haha!

Dagens träning på Må bättre var bodypum med Patrik och jäklar vad vi körde hårt idag. Plus att jag ökade mina vikter en aning så träningsvärk kommer jag att få. Men ska iallafall ner till iForm sen och köra ett pass core också, det orkar jag med men sen får det vara bra för dagen.

Nu har jag precis lagat ihop lite mat, pasta carbonara, massa gurka, keso, knäckemacka och såklart loka citron till. Mums! Så nu blir det käk innan disken måste diskas!

Ha en bra kväll så länge så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0