Så var det dags igen

Josefine Morelius, 2011-04-08 11:09:57
Sådärja mina vänner passar på att skriva lite nu när jag har tid och nu har jag tänkt att bloggen ska livas upp igen med lite mer uppdatering. Tror bloggen mestadels kommer att innehålla mina största intressen som just nu är min utbildning och träning. Blir väl en hel del om hur mina dagar ser ut också men det är roligare att skriva om hår och träning, samt lite sport också som ni alla vet är en rätt stor del av mitt liv. Haha!

Måste bara skriva ner lite roliga punkter som hänt på senaste tiden så att jag inte glömmer bort det:

- Växjö är klara för elitserien och det är fan kul alltså

- Fick höra att jag var den mest ordningssamma som gick i våran klass, hell yeah! Det tackar jag min kära mor för, antar att jag brås på henne. Men oordning är fan det värsta jag vet. Så i och med detta ska jag nu vara Elins assistens på hennes gesäll.

- Det står 1-1 i matcher mellan FBK och SAIK och som den låtsasnorrlänning jag är så hejar jag givetvis på SAIK, haha!

- Lyssnade på The Voice häromdagen och fastnade för Josefin Crafoords kommentar: Frisörer verkar ha så jävla kul! (Och det stämmer fan, det kan jag lova.)

Ja det var säkert något mer men det har jag antagligen glömt.

Just ja en annan grej, alla vet nog hur mycket jag älskar Foppa så när jag kom hem till Sofie förra helgen sa hon att jag skulle gå och bädda min lilla säng som jag har hos henne och gissa vad som låg under täcket, jo detta:



Sofie är fan världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0