Underbara sol

Josefine Morelius, 2011-04-18 16:56:34
Idag mina kära vänner har bikinin invigts och det har varit så himlans gött. Lite sol gör gott för min bleka kropp just nu, haha. Nu ska jag fixa i ordning någonting att äta och sen ska jag dra iväg till gymmet. Ska köra lite kondition, ben, rumpa för att sen avsluta med ett pass core. Det får räcka för idag känner jag.

Det ser förresten ut som det ska bli fint väder hela veckan, underbart ju. Mysigt med en solig påsk. Får se vad som händer på påskafton då, har lite olika saker att välja mellan så det där lär jag ta och fundera på. Att det blir lite fest är ju iallafall en sak som är säker.



Åh sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0