Workout

Josefine Morelius, 2011-04-20 20:53:29
Idag körde jag igenom hela överkroppen på gymmet och det gick kanonbra! Fick beröm av en gubbe som jobbar där för han tyckte jag körde så hårt! Haha jag svarade bara ja nu är jag slut så nu måste jag gå hem. Imorgon är det easyline och zumba på schemat, ska bli kul att testa easyline iallafall.

På tal om något annat så är det klubbdag på h&m imorgon, rabatt rabatt och jag har inga pengar! Typiskt.

Nej vet ni nu måste jag städa, fyfan vad tråkigt att göra det klockan 9 en onsdagkväll men men det måste göras för imorgon är det full rulle!

Hörrni ha en fin kväll! Vilket flummigt inlägg detta blev kände jag, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0