Åka karusell och äta karamell

Josefine Morelius, 2011-08-08 18:56:25
Hade en toppendag på grönan igår, trots det trökiga vädret och en smäll mot ryggen var den finemang! Var skitfeg i början vågade inte åka något alls, haha. Men sen så skulle alla andra åka Twister (nya berg och dalbanan i trä) och jag tänkte bara vafan nu åker jag med. Var väl bland det värsta jag gjort i mitt liv och sen slog jag i ryggen men det var fan värt det. Även fast det var hemskt så var det jäkligt kul och, skön kick liksom. Efter det åkte vi lite mer berg och dalbanor och annat. Sen fick jag ju åka i lekke-bussen också, det var stort för mig det. Haha! Pappa var dock mindre nöjd med det, vet inte riktigt varför men har mina aningar.

Blev lite bilder iallafall:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0