Älskade sensommar

Josefine Morelius, 2011-08-06 17:36:57
Sensommaren är alltid så härlig tycker jag, man passar på att njuta lite utav solens sista varma strålar. Dock så har jag antingen jobbat eller varit i skolan nu i veckan men som nu ikväll får även jag en dos av solen. Skulle egentligen varit på 25-årsfest ikväll men mitt huvud säger nej, det känns som det ska sprängas. Men det är förmodligen på grund utav vädret, eller hur Jenny? Haha vi som alltid skyller allt på vädret. Nåja idag var det rätt lugnt på jobbet, var dock segt eftersom jag haft huvudvärk sen lunch men man får kriga på. Passade på att handla lite idag också, lär ju utnyttja rabatten till max. Haha! Men så det blev en skjorta och en dösnygg ring, packade upp den idag och jag tänkte den här lär jag lägga undan direkt för dem här kommer gå åt som smör. Hade nog rätt där eftersom jag sålde två stycken nästan direkt efter ja hängt upp dem.

Nä men hörrni som är på festen hoppas ni får det superskojj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0