...

Josefine Morelius, 2011-08-14 18:27:16
Jag blir så jävla förbannad! Vad är det som är så jävla svårt att förstå att man tar inte något som tillhör någon annan. Jävla idioter är vad ni är. Någon eller några har snott min cykel inatt och jag är så jävla förbannad, eller nej jag är fan mest ledsen. Jag älskade verkligen den där cykeln och nu kommer jag förmodligen aldrig mer att få se den igen. Kanske löjligt att tjura så över en cykel men ärligt så var den där cykeln fan mer värd för mig än min iphone, min tv och ja fan allt.  Men det är ju min otur också, jag kommer alltid att få leva med det, det vet jag. Jag vet vad svaret kommer bli imorgon och jag vet vad svaret kommer bli på tisdag. Det är så mitt liv är, det kommer nog aldrig någonsin bli på något annat vis heller. Alla andra får dem jobben dem vill, dem får vilken kille dem vill, folk har tur i spel och så vidare och så vidare men vad har jag? Ingenting.

Det skulle då behövas en cykelstöld för att jag skulle komma till insikt med att det faktiskt är såhär, född med otur.

Nåja jag får väl leva med det helt enkelt.

Du som snodde min cykel du kan dra åt helvete!

Jag har iallafall haft många fina turer med pärlan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0