Hälsoresan

Josefine Morelius, 2011-08-12 20:13:13

Idag blev det jobb, 10-18.15 och jag fick börja med att göra om på undret. A-ytan skulle bytas ut och så skulle jag försöka få lite mer plats eftersomd et är så trångt där inne. Kan bara säga att jag ÄLSKAR att hålla på med detta och varje gång jag får chansen att göra det kan jag nästan ångra mig lite att jag inte valde att hålla på med det. Sen fick jag än en gång höra att jag har talang för det, då känns det nästan ännu mer surt. Haha. Nej men förhoppningsvis kommer jag kunna kombinera dem två jobben ja helst av allt vill hålla på med.

Ikväll blir det bara lugnt, ser hälsoresan nu och sen kommer man väl somna in så man är pigg till jobbet imorgon igen. Fick massa tider utav Monica igår och såg att jag har och kommer jobba varje i helg i augusti och september nu. Men jag bryr mig inte, självklart tar man allt jobb man kan få och jag trivs ju så himla bra där också så ingen tvekan alls.

Nej nu blir det ett stort glas pepsi max och mysa ner sig under täcket till hälsoresan.

Sorry att bloggen är så tråkig just nu men noll inspiration.

Ha en fin kväll, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh.. jag kommer sakna mitt jobb ju...

2011-08-13 @ 10:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0