Helgen

Josefine Morelius, 2011-08-21 20:02:21
Så var ännu en helg förbi, seriöst kan vi stoppa tiden eller? Tänkte plita ihop en liten sammafattning om vad som hänt under helgen:

I fredags var det ju som bekant hockey som gällde så jag drog till Jennys jobb vid 5-tiden och då åkte vi direkt till Hedemora och käkade. Sen gasade vi vidare och plockade upp Sofia i Borlänge och sen vidare mot Leksand. Var en helt okej match men visst syns det att det är så pass tidigt på säsongen. Men det finns mycket potenial i laget och det gillas och huvudsaken var att jag fick se hockey. Träffade även Sofie och Sandra en sväng i pausen, mycket trevligt. Är så himla tråkigt att vi inte alls hinner ses lika ofta nu för tiden. Men känns bra att veta att hon bara är ett samtal bort iallafall och sen är 10 mil egentligen inte speciellt långt.

Lördagen bestog av jobb mellan 09.30-16.15, var riktigt mycket folk tyckte jag men jäklar vad trött jag var hela dagen. Så till kvällen blev bara film med siss.

Idag då har jag varit lat och inte gjort något alls i princip, haha. Har packat och åkt in till stan (gissa om det ska bli skönt att slippa bo i en resväska) igen. Blev en fika hos siss och nu är det tevekväll som väntar.

Dags för skolvecka igen, ska verkligen ta vara på dem här sista veckorna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0