Lång dag

Josefine Morelius, 2011-08-16 19:28:36
Herregud vilken lång dag det här varit, har vart så himla uttråkad! Jag mår som bäst när det är full fart hela tiden och sen kan man komma hem på kvällen och då bara ta det lugnt. Vart "ledig" en dag liksom och va rastlös till tusen, haha. Nåja fick mycket gjort ändå, eller det som jag skulle göra iallafall. Vart vårdcentralen i morse, fick en starkare kortison så jag hoppas den funkar nu. Sen blev det fika med mamma innan jag skulle iväg på intervju nummer två. Det kändes okej så nu får vi bara vänta och se helt enkelt.

Sprang in en vänd på Åhléns idag också och dem har så mycket fint nu. Vill bara flytta nu nu nu!

Shysst rosa diskställ va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0