Spelar pappas skivor ifrån 69

Josefine Morelius, 2011-08-29 17:39:12

Men jisses vad trött jag var igår, kan inte förstå men jag la mig i sängen vid 5 och sov då till och från tills jag slutligen somnade för natten. Ingen klocka hade jag ställt men vaknade klockan 5 och var aspigg, haha. Det kostar att ligga på topp det märker ju jag det.

Hade iallafall kundpass i skolan idag, roligt roligt. Efter det blev det träning på Må bättre, box. Som jag egentligen tycker är pisstråkigt men idag var det faktiskt riktigt kul. Så nu är man sådär lagom mör till kvällens innebandyträning.

Har varit mycket produktiv idag känner jag, (heter det så?) för jag har hunnit med att:

- ringa ett viktigt samtal
- adressändrat
- beställt nytt VISA-kort

Duktig tjej! Men nu ska det städas upp innan det är träningsdags! Jag kör så jag plockar upp er brudar klockan 19.40 så ni vet, haha.




Partystämning på en måndag så silvertröjan var på igen! Levande discokula, alltid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg och få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare!



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-16/#comment

2011-08-29 @ 18:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0