The day

Josefine Morelius, 2011-08-08 18:40:09
Godkväll! I morse var man trött, ruskigt trött men det var bara att pallra sig upp och åka till skolan för ekonomilektion. Jag briljerade som vanligt, eller inte haha. Fyfan jag skäms nästan kommer ju inte ihåg ett piss så det är kanon med en repetition faktiskt. Efter skolan blev det träning, cirkelträning med Karro. Fyfan helt död var jag efteråt, hade tänkt köra dubbelpass idag men det gick inte så det fick räcka med det helt enkelt. Väl hemma kom Havanna och hälsade på en stund och nu ligger jag här och ser lite teve. Lugnt och skönt ska det vara så säg.

Förresten så har jag en ny hockeykompis nu, så Sofia och jag kommer dra upp på en del matcher i vinter! (Sorry Sofie men som du vet så sitter jag ju hellre än att stå, men vi ses i pauserna istället.) Längtar som fan till hockeyn drar igång nu, abstinensen börjar bli stor.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Okej va roligt för dig då!;) Hoppas du får en lika trevlig vinter i år som förra året!;P

Men tur du kan gå på nån match iaf!:)

2011-08-08 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0