Andra advent

Josefine Morelius, 2011-12-04 20:12:24
Så var det redan andra advent, tiden går fort och snart är det julafton. Har varit så skönt att vara ledig denna helg, drog iväg igår till Borlänge och skulle spela match men för min del blev det två byten sen sträckte jag låret/skinkan och då var det slutspelat. Så jävla värdelöst, men men. Bara nya tag till helgen som kommer, Rättvik hemma. Efter matchen blev det bara hem och kika film.

Idag tog jag en redig sovmorgon sen drog jag till hallen med Matilda och kollade tjejernas match som dem tyvärr förlorade. Idag hade jag på mig skinnjacka, dock hade jag pälsvästen utanpå men ändå skinnjacka i december liksom. GALET! Hoppas snön kommer inom kort.

Nyss har la familia var här och det blev andra adventsfika, mysigt värre.

Men nu ska jag slå ikull mig i soffan och njuta av dem sista lediga timmarna.

Hoppas ni haft en fin helg, puss på er!



Skinnjackan på och tvätten är på tork, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0