Fjärde advent

Josefine Morelius, 2011-12-18 15:18:31
Så var det redan fjärde advent, julmånaden har gått alldeles för snabbt och jag har knappt någon julkänsla alls. Så har det ju aldrig varit förut? Jag har typ börjat lyssna på julmusik i septemeber och börjat tänka på julklappar ungefär samtidigt men icke i år. Nåja julkänslan kommer garanterat komma iallafall på julafton det vet jag, för gissa vem som kommer vakna 6-7 på morgonen och inte kan somna om, haha.

Borde ju få lite stämning idag, läggan är julstädad, ljusen tända och snön faller utanför fönstret. I skålen på bordet finns det skumtomtar så det är bara julmusten som saknas. Så okej då, lite mysigt är det nog allt just nu.

Helgen har iallafall gått alldeles för fort, jobb igår full rulle hade fullbokat vilket är skitkul. Sen en snabbdate med min bästa vän, vi bytte lite tjänster som är perfekt ju. Jag har snygga bryn nu och Jenny fick håret fräscht igen. Idag har jag som sagt typ bara städat och donat här hemma. Väntar på att klockan ska bli 5 för då ska vi hem till syster och käka. Perfekta söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0