Hej tomtegubbar

Josefine Morelius, 2011-12-22 22:55:30
Här har det ekat tomt senaste dagarna men ja jag skyller på julstressen för visst är man lite stressad allt. Men jag tycker nog allt att det hör lite till så länge man inte stressar ihjäl sig. Jag jobbar till 6 imorgon och alla julklappar är inte inhandlade så det blir att göra ett ryck på lunchen för direkt efter jobbet ska jag och syrran åka hem till pappsen, uppesittarkväll och första skinkmackan ska käkas. Mysigt mysigt.

Idag har jag hunnit med att slå in lite julklappar, så det lär bli en sen natt imorgon men vad gör det? Det är ju jul liksom, älskade julen.



Lite klappisar.



Dan före dan före dopparedansmys!



Har man ingen gran så har man inte, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0