Ricinolja

Josefine Morelius, 2011-12-08 18:44:07

Nu mina vänner ska det exprimenteras här! Ricinolja ska tydligen tydligen få håret att växa mycket snabbare och självklart är jag inte sen att testa om det funkar. Haha! Funkar det så är det toppen, funkar det inte så har jag testat iallafall. Men har läst och sett bilder på många bloggar men som sagt det kan ju bara vara lögn. Jag tror som sagt inte riktigt på det men jag måste testa. Ricin-olja är ju typ ett laxeringsmedel och tanten på apoteket skrattade åt mig när jag sa att jag skulle använda det i håret. Haha. Så ska köra ett tag och se om det blir någon skillnad helt enkelt. Man kan typ använda det 2-3 gånger i veckan och bara lägga det i botten och låta det sitta en 20 minuter typ. Sen är det ju olja så håret kommer bli riktigt fett så det krävs ju en rejäl schamponering och fett löser ju fett så balsam och inpackning är nog ett måste.

Nä men jag håller er uppdaterade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0