Underbar och älskad av alla

Josefine Morelius, 2011-12-10 17:04:49
Pratar såklart om helgen, speciellt om man får vara ledig som jag är denna helg. Igår kom jag hem och fick maten lagad och serverad till idol, shit vad bortskämd man blir men det var himlans smarrigt det ska ni veta. Såg idol-finalen och Amanda var helt klart den bättre och förtjänade att vinna även fast jag inte gillar henne. Sen blev det såklart lite Sunes jul innan man slockande. Sov till 9, gick upp käka frulle och drog sen iväg till hallen och kollade in mina tjejer. Första perioden glömmer vi men andra och tredje spelade dem sjukt bra så det var ett trist resultat på matchen eftersom vi tappade allt i första. Kändes sugit som fan och inte få vara med, men man lär väl läka och bli hel först. Efter matchen åkte jag till Hedemora och hälsade på bästa Jenny, blev fika och sen lite fix med hennes hår. Nu är jag hemma igen, ligger i soffan och degar lite innan mamma kommer hit med Charlie. Hon är visst hundvakt åt nån liten plutt så lär ju spana in homom. Mys, Nä men till kvällen får vi se, ska nog hänga lite med Matilda så vi får se vart kvällen bär. Ha en bra helg nu mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0