Veckan

Josefine Morelius, 2011-12-08 18:36:42
Oj nu har det gått bra många dagar sen det blev uppis så kände väl att det var lite läge för det. Har väl egentligen inte hänt speciellt mycket i mer i veckan än jobb typ. Eller jag var på luciakröningen med mamma i tisdags, skaplig julstämning man fick och alla sjöng ju som gudar. Tänk om man själv hade fått en sån sångröst, men icke. Det låter iallafall bra i duschen, haha.

Har inte kunnat träna i veckan heller, min sträckning måste få läka ordentligt. Suger verkligen! Jag vill ju vara med och kriga på matchen på lördag.

Förresten så är det redan fredag imorgon, vart tusan tar veckorna vägen? Jag fattar inte. Men det blir en lugn och mysig helg verkar det som. Hockey med båda Emmorna imorgon, hem kolla slutet på idol-finalen och på lördag ska jag heja på mina tjejer på matchen och sen baka lussisar. Till söndagen har jag planer på att dra till kupan och handla lite julklappar så det blir en riktigt bra helg känns det som.

Längtar till helgen, JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0