28 minus

Josefine Morelius, 2011-02-19 09:44:19
Kan ni förstå det var 28 minus när jag var uppe vid sju i morse? Det är ju helt sinnes alltså. Tänk om det är så kallt nästa helg när utematchen är, stackars oss och stackars spelare. Även fast dem blir varma när dem spelar så kan det fan inte vara skönt att spela i nästan 30 minus. Jaja vi får hoppas att vädergudarna är med oss på lördag. Biljetter till efterfesten är iallafall kirrade och det säljs 3000 stycken så det kommer bli fett, haha.

Idag är en fullspäckad dag, skulle egentligen varit på bodypump nu klockan 10 men jag har sån värk i hela kroppen så skulle nog inte palla så hoppade det. Kanske drar ner på gymet en sväng senare vi får se om jag hinner. Har ju ändå kört på varje dag den här veckan så en dags vila mår man bara gott av. Ska också hinna med en fika på stan och sen hem till siss och träffa hela la familia eftersom Madelene kom hem igår från dominikanska. Vill inte träffa henne egentligen eftersom hon kommer vara så brun, blä vill också vara brun. Haha. Efter det åker jag nog till Leksand faktiskt, jag kan inte hålla mig borta längre än såhär. Haha!



Älskade Thailand, där vill jag vara nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0